Un diumenge a la tarda sense saber què fer? Us animem a passar una estona ben divertida de treballs manuals amb els més petits de la casa.
Després d’una llarga sobretaula i d’arreglar el món, els jocs en família són una molt bona opció per acabar de fer-la petar. Enigma Difusió us facilita tallers de manualitats sobre temàtiques culturals, artístiques o històriques (mosaic romà, trencadís modernista, vitrall medieval, escriptures del món…) o escollir entre fer atrapa somnis, decorar llibretes, fer bijuteria, clauers, braçalets, diademes o varetes. A casa us arribarà una caixeta amb tot el material necessari per a realitzar dos tallers per persona i amb una duració aproximada dues hores.
Ara només cal que us poseu en contacte amb ells i a passar-‘ho bé!
Enigma Difusió ofereix serveis educatius, culturals, patrimonials, de turisme i lleure, amb l’objectiu de protegir i conservar el patrimoni local i el coneixement i el respecte de la ciutadania envers la seva història i el seu patrimoni.