Olis d’oliva verge extra de cultius biològics, fets amb cura, de proximitat i autòctons. Un aliment gourmet per compartir i gaudir en qualsevol àpat.
Agro-Migjorn S.L. és una empresa oleícola familiar situada a Navàs, al Bages, que comença a marcar pas dins el mercat gurmet gràcies a l’aposta pel cultiu biològic i la cura pel producte a cada instant del seu procés. En aquesta visita podreu conèixer les seves oliveres, veure com treballen el procés de producció de l’oli i fer un tast dels seus productes.
L’oli és verge i de qualitat extra. L’oliva es recull, principalment, a mà i directament de l’arbre amb el sistema de “pentinat” de les branques; es mol en fred amb mitjans mecànics per a preservar totes i cadascuna de les propietats del fruit. El resultat és un suc natural amb un oli ric en polifenols, agents antioxidants propis de l’oliva que són molt beneficiosos per a la salut.